Bursdagskake

Hei hei

Nyter dere påsken? Det gjør i hvertfall vi =) Hjemme påske med total avslapping og litt små pusling i huset. Vi har også feiret lillemor som har hatt bursdag. I den anledning laget jeg og Magnhild kitkat kake. Eller kvikklunsj ble det. Kaken ble kjempe fin den, men kvalm nok ;-) Med fire forskjellige sjokoladetyper sier det seg selv. Så nå har jeg funnet ut at det enkle er ofte det beste. Jo mer fancy kakene er, jo kvalmere blir de ;-)
I går kveld laget jeg en enkel sjokoladeskuffe kake. Mmm.. Det var mye bedre ja. Så neste gang jeg skal lage  kitkat kake, blir det med en mer tradisjonell kake inni. Å dekke den med jordbær er også noe jeg har lyst å prøve. Mange muligheter med denne =)
Kina lampa har kommet opp i trappen =D Men vi skal heise den ned igjen å få festet på en vinsj. Nå henger den kun i tau og det resulterte i at vi ikke fikk den helt opp til taket. Bilder kommer snart =)
Gjestebadet har vi også tatt tak i. Det har blitt malt i en mørk matt farge. Ble sååå fornøyd =D Jeg mangler bare en hylle, så skal jeg få tatt bilder der også.
Påskeklem fra Linn

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott kake du har laget :)

    Men med en del ulike amerikanske kaker er det ofte bedre å la seg inspirere i forhold til pyntingen, og heller "safe" litt på innholdet. Det kan bli litt for mye av det gode for oss nordmenn!! :)

    SvarSlett
  2. super fin kake, gleder meg til flere bilder, er inne å titter flere ganger om dagen hehe;)

    SvarSlett
  3. Så stilig det var med kvikk-lunsj langs kanten!!

    Og jeg gleder meg på å få se bilder... ;-)

    SvarSlett
  4. Superfin kake! Hva bruker du for å få kvikklunsjen til å sitte? En krem av noe slag?

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)