Bildevegg

Hei hei

Takk for mange hyggelige kommentarer på forrige innlegg om vaskerommet =) Noen lurte på hvordan det var å ha vaskerom i 2.etg. Det kan jeg bare si at vi er veldig fornøyd med. Tenkte først som de fleste, å ha det nede med egen utgang. Men det måtte vi fort slå fra oss siden vi skulle ha alle klærne der. Litt kjedelig å vandre halvnaken rundt i huset etter klær ;-) Løsningen ble derfor å legge det til rommet ved siden av badet å med inngang både fra badet og gangen. Fungerer veldig bra =) Så har vi teknisk rom / grovinngang nede, til skitne barnehagestøvler og våte dresser.
Over til stuen og den nye bildeveggen! Jeg har fundert lenge på hva jeg skulle ha på den veggen. Skap, hyller, bilder.. ja jeg har vært innom det meste. Siden sofaen står midt på gulvet er det ikke plass til all verden der. Så etter å ha sett så mange fine store skilt rundt om, ble ideen om en bildevegg formet =)
Slik ble resultatet:


Bildeveggen består av tre emaljeskilt og to lerretbilder.  Alle kommer fra www.sofiesvilla.no
Ble veldig fornøyd med dem. Står godt i stil til både sauene og resten av inventaret ;-))

Til slutt må jeg meddele at lampen fra Kina er kommet til Norge! Forsendelsen har blitt fulgt nøye siden tirsdag. Det har gått utrolig fort, men erfaringsmessig så tar det vel laaang tid fra Oslo og opp hit. 
*Håpe håpe* på at den kommer før helgen =)
God torsdag til alle lesere!
Klem Linn

4 kommentarer:

  1. Det var en utrolig stilig bildevegg,digger de bildene7skiltene der.

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Skikkelig herlig vegg. Har sett på sånne skilt også, men jeg har jo en del bilder som vi har fra før som skal på veggen også da.

    SvarSlett
  3. De passet jo helt perfekt inn! :-) Selvfølgelig! ;-)Og så synes jeg det er så koselig med slike fine ordtak jeg da.... Vi har så godt av å bli minnet om slike visdomsord innimellom...

    Fint å høre at de skuffene ikke er noe å grue for! Jeg har nemlig noen stygge erfaringer med store mengder Jysk-kommoder (hvor i tillegg hull o.l. ikke stemte helt), så har litt anstrengt forhold til skuffemontering... :-p Hehe... Men kjøkkenskuffene er jo helt annerledes, så det går nok fint...

    Håper bare skrogene og benkeplatene kommer på plass før snekkerne tar påskeferie nå da... Kan ikke påstå at det så spesielt lovende ut da jeg var innom der i ettermiddag..... :-p

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert. Har så sansen for de skiltene. Råflott! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)