Bilde oppdatering

Hei kjære lesere!
Jeg har ikke glemt dere, det er bare det at stresset har gått over til panikk ;-)
Ett års evalueringen som fosterforeldre skulle egentlig tas i mars, men måtte flyttes til først kommende mandag. Snakk om god timing! Midt i flyttelasset faktisk. Planen er at vi skal ha møtet i huset, så derfor har vi det en _smule_ travelt ;-)
Snekkerne er ferdig i morgen og får flyttet ut alt rotet sitt. Deretter blir det trykktesting, før vi slipper til med montering av garderober og kjøkken til utleiedelen. Nedvask har vi bestillt til lørdag og søndag. Uheldigvis kommer ikke elektrikeren å kobler på strømmen før mandag. Så håper vi får til å tjuvkoble varmtvannstanken på byggstrømmen. Blir vel litt for mye å forlange at vaskedamene skal ta med seg varmvann ;-)
Kjøkkenet er neeesten ferdig. Mangler noen små lister, taklister og en god mengde akryl. Slik ser det ut nå:



Har malt litt på kjøkkenet i kveld. Men måtte avslutte fordi det var så ekkelt lys. Så ikke noe forskjell på fargen. Når jeg kom hjem å så på bildene ser jeg det utrolig godt! Kun nederste del av grua er malt.

Kjedelig at taklistene ikke er på plass enda. Nå har det kommet til det punktet at jeg ikke har lyst å vise frem noe før alt er ferdig. Men en unntak gjør man selvfølgelig =)
Som nevnt tidligere har vi valgt å ha to innebygde kjøleskap. Synes ikke noe om de dobbeltskapene, siden de stikker lengre ut enn innredningen. Ble veldig fornøyd med løsningen vi fikk for.

I forrige uke fant jeg med to fine kurvstoler på bruktmarkedet som passet perfekt på soverommet. De måtte selvsagt på plass med en gang =) Hmm.. Blir det finere om den lista som går tvers over veggen blir malt i samme farge som veggen? Synes det ble vel mye hvite lister.. Soverommet har litt artig løsning. Halve åpent tak opp til gavlene og resterende med vanlig tak. Uheldigvis kledde de igjen gavelen i front her, men kjenner jeg meg selv rett, blir det nok å kle den ut igjen ;-)

Dørhåndtakene vi har valgt

Jeg kjøpte en medium rosett for å ha i gangen. Men det spørs om denne får en annen plass etterhvert, for den kom litt bort i det store rommet. Eller kanskje det blir bra når lampa kommer opp..? Den som lever får se =)

Nå er det ikke lenge til innflytting! Vi gleder oss stort =))
Ønsker dere en riktig god helg.
Klem Linn

11 kommentarer:

  1. Oi, så fint det blir!
    Kjøkkenet ble veldig bra, særlig med gruen!!
    Jeg lurer på hvor du har kjøpt dørvriderene?
    Klem Iris

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott det blir:D Det er så gøy å følge med:D

    Ønsker deg og dine en kjempefin helg:D

    SvarSlett
  3. Det blir kjempefint!! :) Gleder meg virkelig til vi komemr så langt som dere har kommet. Lykke til med innflytting og evaluering!

    God helg!

    Klem C

    SvarSlett
  4. Kjempe fint kjøkken du har fått, jeg driver å tegner kjøkken for tide og liker at du hadde valgt den kjøleskap løsningen, har lurt på å gjøre det på den måten selv :)

    Lykke til videre !

    Klem Annika

    SvarSlett
  5. Se her jeg. Virkelig flott kjøkken altså. Flinke dere er. Så moro å ha kommet så nærme innflytting da. Blir artig å s når dere har flyttet inn også;).

    God natt. Klem fra Meg

    SvarSlett
  6. oi skikkelig drømmekjøkken:) kjempe fint:)

    SvarSlett
  7. Dere er kjempeflinke og dette blir kjempefint!! :-) Nydelige kurvstoler var det du hadde funnet. Og jeg hadde nok også malt den lista i veggfargen...

    Tusen takk for kommentar inne hos meg! Måtte le da jeg så den, for det beskrev så godt hva som foregikk oppi hodet mitt og det er jo litt betryggende å vite at man ikke er alene om stille spørsmål ved sin egen psykiske helse til tider.... ;-)

    Angående badet kunne det selvfølgelig vært en mulighet å bytte til gulvstående toalett, men jeg har et hat-forhold til rengjøring rundt slike, så til syvende og sist tror jeg at å slippe unna dette er viktigere enn fargen på veggen.... :-/ Er egentlig ikke noen annen vegg det passer på heller, så er vel i ferd med å forsone meg at det blir som det blir... Skulle fremdeles ønsket at noen hadde fortalt meg om denne kassen tidligere da, slik at jeg kunne omrokkert litt inne på badet, men men....

    Håper møtet gikk fint og ønsker dere lykke til med flyttingen! :-) Gleder meg til du deler det endelige resultatet med oss.

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  8. hei,kjøkkenet blir såfint:) gleder meg til å se det videre.hvilke kjøleskap har dere valgt?finner ikke riktig skap til det jeg vil ha i tegneprogrammet..hehe.. å benkeplaten var jo kjempe fin,hvor er denne fra?

    SvarSlett
  9. Hei
    Jeg falt sånn for den rosetten i gangen. Hvor har du fått tak i den?

    mvh
    iris

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Iris =)
      Hyggelig at du likte den.
      Bestilt hos floret.no

      Slett
  10. kjempe nydelig kjøkken:)kan jeg få spørre om hvor en kan få kjøpt pyntelisten som er på undersiden av gruen (den pyntelisten som er under døren på grua).mvh linda

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)