Juuuul

Flere som gleder seg til jul? =)
Det gjør ihvertfall jeg! Vi har bedt intet mindre enn 19 gjester, så vi blir 23 stk. hos oss på juleaften =) Huset BØR være ferdig i god tid før den tid! Har ikke hørt noe annet, så da regner vi med at det går i orden. Har selvsagt i bakhodet at det er noe som kan skjære seg, men det skal ikke få ødelegge gleden av å planlegge ;-)
Brodern som er kokk, kommer heldigvis dagen før slik at han hjelper oss med matlagingen. Utfordringen blir nok alle gavene. Blir vel ferdig med utpakkingen en gang på nyåret ;-)
Her er litt inspirasjonsbilder jeg har satt sammen fra pinterest:

Til Kjetils store frustrasjon har jeg kjøpt enda et juletre... =) Det vi hadde er jo såååå lite. Stort hus = stort juletre. Ikke sant? ;-) Siden jeg ikke fant noen i norske butikker bestilte jeg fra USA. http://www.balsamhill.com/ Stort hvitt juletre med tette grener. På toppen kommer en stor flott sløyfe oppsats med lange bånd hengende ned. Den er kjøpt hos http://holidayhappeningsrus.com/ 
I år skal jeg også lage pakkekalenderen selv. Har kjøpt noen søte kalender poser på etsy.com. Vet ikke helt hvor jeg skal henge dem enda, kanskje på en stor gren oppsatts... Vi får se =)
Hvordan er det med dere andre, har dere begynt å planlegge julen?

Ha en fin dag =)

3 kommentarer:

  1. Heldige du som har et hus du kan ha juletre i:D Pinner også litt julebilder på pinterest;) men ikke så mye mer enda!

    Ha en fin kveld:D

    SvarSlett
  2. Et Nydelig hus!!! Just My style!!! Elsker slike flotte hus! Lykke til:))

    SvarSlett
  3. Hei, vi har også tenkt å bestille tre fra balsamhill. Gikk det fint med det eksterne fraktselskapet de bruker? Ble det veldig dyr shipping? Lang leveringstid? Takk for svar.

    SvarSlett

Tusen takk for hilsen, det gjør meg så glad! =)